Emerytura
PPK

Pierwsze kroki w PPK – szkolenie dla pracodawców

17 grudnia 2021, 11:43

Jesteś pracodawcą, który zawarł z PFR TFI umowę o zarządzanie PPK i chcesz lepiej poznać zasady PPK, swoje obowiązki oraz system do obsługi programu? Zapraszamy na kompleksowe szkolenia online, które pomogą Ci w sprawnym wdrożeniu i prowadzeniu PPK w Twojej firmie.

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pracodawców, przygotowaliśmy autorski program szkoleń online. Naszym klientom, którzy właśnie podpisali umowy o zarządzanie PPK, proponujemy udział w szkoleniu „Pierwsze kroki w PPK”, podczas którego dowiesz się, jakie są najważniejsze zasady oraz obowiązki związane z PPK, a także jak PFR TFI może wesprzeć Cię w prowadzeniu programu. Podczas spotkania przedstawimy również funkcjonalności nowoczesnego systemu iPPK do obsługi programu, który pomoże wypełnić praktycznie wszystkie obowiązki pracodawcy, a także zautomatyzować procesy.

Zapraszamy do rejestracji:

25 stycznia 2022 r. (wtorek), godzina 10.00   

Jeśli interesują Cię inne tematy związane z PPK, możesz je nam zgłosić za pomocą formularza. Na podstawie przesłanych zgłoszeń przygotujemy program szkoleń dopasowany do potrzeb pracodawców.

Nasze szkolenia są doskonałą okazją do tego, aby poznać zasady programu z perspektywy pracodawcy i pracownika, a także uzyskać odpowiedzi na pytania dotyczące praktycznych aspektów funkcjonowania PPK. Poprowadzą je eksperci PFR TFI. Udział jest bezpłatny.

Szkolenia odbędą się w formie online. Dzięki temu można wziąć w nich udział z dowolnego miejsca, a także zadać pytania naszym ekspertom.

PFR TFI S.A. 
ul. Krucza 50  |  00-025 Warszawa

 

Skontaktuj się z nami - nasi eksperci czekają na Twoje pytania:

Formularz kontaktowy

 
  1. administratorem moich danych osobowych jest przez PFR Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa, telefon: 22 341 70 00, e-mail: sekretariat@pfrtfi.pl,
  2. moje dane osobowe przetwarzane będą w celu nawiązania kontaktu ze mną przez PFR TFI, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE („RODO”),
  3. moje dane osobowe nie będą przekazywane podmiotom zewnętrznym, państwom trzecim spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego ani organizacjom międzynarodowym,
  4. moje dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do nawiązania ze mną kontaktu przez PFR TFI jednak nie dłużej niż do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie,
  5. posiadam prawo dostępu do treści moich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przeniesienia moich danych,
  6. mam możliwość wycofania zgody na przetwarzanie moich danych osobowych, a wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem,
  7. przysługuje mi uprawnienie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jest niezbędne do nawiązania ze mną kontaktu przez PFR TFI.
Wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych może nastąpić poprzez złożenie oświadczenia drogą elektroniczną, pod adresem dane.osobowe@pfrtfi.pl.

Scroll Up

Formularz zgłoszenia nieprawidłowości (anonimowy)

Podanie Twoich danych osobowych nie jest wymagane

Zgłoszenie reklamacji